måndag 17 oktober 2011

Trött!

Jäsp! Det är nästan så jag vill gå och lägga mig redan nu, vad  härligt det vore. Risken är dock att jag vaknar vid 2-3 senast och sen inte kan somna om. Är helt galet trött idag, den där enorma tröttheten jag hade förut. Är även lite grinig och har huvudvärk igen. Hoppas det bara handlar om för lite sömn och inget annat. Fick en del gjort på jobbet ändå, konstigt nog. Men så satt jag ensam i rummet för min kollega är på semester. Jag brukar vara lite mer effektiv då, vi är annars duktiga på att prata hon och jag...Efter jobbet åt vi tacos ute. Va lite sugen på det, men jag har blivit så illamående igen nu på kvällen så det lär dröja innan jag äter det igen. Ursäkta, men jag är så jä-la less på illamåendet, jag står inte ut snart. Tanken på att det kan fortsätta i flera veckor till gör mig förtvivlad.

Jag måste shoppa byxor nån dag i veckan. Det är kris. Var hittar jag bra byxor såhär i början när magen inte är jättestor? Vet inte om det är att jag har såna besvär med förstoppning som också gör mig så här stor, idag ser jag verkligen gravid ut! Längtar efter att hitta ett par jeans som funkar och som inte har en massa tyg som jag inte fyller ut än.

Snart är jag i v 13 och det känns fantastiskt! Måtte Skruttis stanna hos oss!

1 kommentar:

  1. H&M har snygga mamma jeans med tyg överst med det håller sig fast på magen för det är ganska stramt.
    jag behövde ett par nya byxor inte pga av storleken men bara iaf. Alla andra var så slitna och dåliga.
    Då köpte jag ett par sånna. Känns lite underligt men dom är helt ok. Slappnar av i magen mer då...kanske inte alltid bra men vet du jag bryr mig inte alls.
    JAG ÄR GRAVID!

    SvaraRadera