fredag 28 oktober 2011

Sista dagen i v 12

Och jag mår pyton idag. Det började redan rejält igår kväll. Jippii tänkte jag, nu är det äntligen spydax. Men inte! Jag vill det, jag inbillar mig att jag skulle må bättee efteråt. Jag har knappt kommit upp ur sängen idag, helt galet. I morgon går jag in i v 13. Helt klart kommer illamåendet magiskt försvinna i helgen. Eller hur...skulle inte tro det. Det enda jag fått i mig är lite spenatsoppa och ett ägg.

Jag förstår om ni som kämpar (och även ni  andra) tycker jag är en idiot som klagar. Jag har ofta dåligt samvete för det. Men alltså, det styr mitt liv och jag har så svårt för det. Att det inte pausar liksom, i alla fall ett par dagar. Skruttis är såklart värd varenda illamåendesekund och jag är så otroligt tacksam och glad över att vara gravid. Det känns bara så tufft att det inte pausar, som sagt.

Ska försöka få i mig lite middag nu. Kram!

3 kommentarer:

  1. Du måste väl få klaga på illamående även om du har kämpat för att få det ;) Hoppas det går över så du får en paus och att du får en bra helg! Grattis till att vecka 12 snart är över :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Klaga på vännen!
    Jag finns här och orkar lyssna på hur mycket som helst:)

    SvaraRadera