söndag 30 oktober 2011

Snart sjuk?

Blää, jag tror jag håller på att bli förkyld eller nåt. Har ont i halsen och kroppen värker. Lite influensaliknande känsla i kroppen. Febrtermometern hittar jag inte,måste leta lite mer sen. Hoppas det bara är min dåliga nattsömn som är orsaken. Jag har ju varit hemma nästan hela veckan från jobbet, nu måste jag hålla mig frisk!!!! Livmodern stramar och värker, men det är jag bara glad för!

Numera går jag bara i tights eller mammabyxorna. Idag fick jag för mig att jag skulle prova mina gamla favoritjeans som jag saknar. Trodde inte jag skulle få upp dem över låren, men de gick t o m att knäppa. Dock hängde världens mage över, såg hemskt ut. Ingen fin gravidkula utan mage. Jeansen klämde och  var inte bekväma så de la jag undan igen.

Har varit och köpt crosstrainern. Katterna blev glada, de älskar kartonger!


2 kommentarer:

  1. Influensa symptomen kan faktiskt komma från själva graviditeten.. Jag hade så i nån vecka och ringde till BM för att höra om det fanns nåt att göra eftersom det aldrig bröt ut men att jag ändå kände mig hänging, och hon sade att kroppens temperatur förändras med ungefär en grad till det varmare när man blir gravid och att det kan vara orsaken.. Så bryter det inte ut någon riktig sjuka så kan det helt enkelt vara en av "biverkningarna" av att du väntar smått :].

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är det nog riktig sjuka den här gången :-(

    SvaraRadera