onsdag 12 oktober 2011

Blää vilken dag

Idag är ingen bra dag alls. Jag mådde jättedåligt redan i morse. Var svintrött med huvudvärk, rejält illamående och ont i kroppen. Hade sååå gärna varit hemma idag. Hade jouren på jobbet och det ringde en hel del,men inget jättekrångligt, tog bara en massa extra kraft.

Nu har jag bänkat mig framför tv:n. Börjat få värre huvudvärk. Jag är fortfarande den enda på jobbet som varken haft influensa eller förkylning.

Tidigt i morgon bitti ska vi till Bm för inskrivning del 2. Måste komma ihåg att ta med ett urinprov. Jag antar att vi i morgon kommer bestämma tid för KUB.

Sur, grinig och trött känner jag mig idag. Hungrig är jag men samtidigt tål jag inte lukten av mat. Så olika det där från dag till dag.

I morgon är en annan dag och den måste bli bättre!

1 kommentar: