söndag 9 oktober 2011

Lite piggare

Fy vad tråkigt att det är måndag i morgon. Kan knappt tro det är sant. Jag skulle vilja ha två veckor ledigt till, minst. Det är extra tungt att gå och jobba i morgon för på eftermiddagen ska jag iväg på en jobbrelaterad grej som jag inte alls ser fram emot. Huuu vad hemskt.  Hoppas jag kan sova bra ändå och inte ligger och oroar mig, det skulle vara typiskt mig.

Idag har jag varit lite piggare än den senaste veckan även om jag fortfarande mår illa hela, hela tiden. Vi var och köpte en varsin höstjacka och har även tittat på lite barngrejer. Tidigt jag vet, men det var riktigt kul.

När vi kom hem så städade vi och nu har vi nyss ätit middag. Första gången på länge som jag klarade av att stå och steka mat. Det blev kyckling wok och ris. Hade tänkt komma ut på en promenad också, men jag ville verkligen hjälpa till och städa. Har ju känt mig så onyttig här hemma.

Jag känner mig inte lika svullen i kroppen som jag gjorde för ett par veckor sedan. Jätteskönt. Annars är nog allt som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar