torsdag 8 september 2011

Nåt konstigt

Jag vet inte vad det är, men det har hänt nåt konstigt med mig. Jag har liksom blivit typ deppig. Jag är överlycklig över graviditeten och jag borde vara världens gladaste. Men helt plötsligt känns allting så mörkt. Inte svart, men väldigt mörkt. Är det hormonerna????? Jag har börjat fundera på hela mitt liv: familjen, jobbet, vänner, fritiden....Och jag får nån slags klump i halsen och en jobbig känsla i magen.  Jag vill ju vara glad och borde vara det.

4 kommentarer:

  1. Men Grattis! :) jag har ju missat att du är gravid! Härligt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gjorde jag med. Kände mig deppig ibland. Gör det fortfarande, oroar mig för hur det ska bli men så andra sekunden är man istället överlycklig :-)

    Stort grattis till plusset!!!

    SvaraRadera
  3. Nu ska jag säga det du kommer få höra i massor av månader av alla.
    Det är normalt!
    Man känner sig totalt upp och ner, kan ena sekunden sprudlar man av glädje för att nästa sekund gråta floder och mitt uppe i allt tror man att man håller på att bli knäpp.
    Det är normalt!

    SvaraRadera
  4. Tack för grattis-hälsningarna! Vad skönt att höra att det är normalt. Jag hade nog bara inte förväntat mig att humöret skulle växla så mycket såhär tidigt.

    SvaraRadera