lördag 17 september 2011

Lördag

Igår blev det inget bloggande, jag somnade i soffan vid 20.30-tiden. Återigen fick K se mer än halva filmen själv. När jag var hos bm i veckan så pratade hon om "sjuklig trötthet" Ja, ja tänkte jag, den har jag redan fått. Men igår eftermiddag insåg jag att jag för första gången fattar var hon menar med "sjuklig". Shit vad jag har sovit! Är lika trött idag.

Vi hade planer på att gå ut och äta i kväll med ett annat par. Men fick nyss veta att en av dem blivit förkyld och inte alls känner för restaurangbesök. Det kan jag förstå. Får se om jag och K går ensamma. Antagligen inte, roligt om man är fler. Vi åt ute igår också, det blev thai. Supergott var det!

Vi har inte så mycket planer för helgen, mer än att byta bil och åka till Ikea. Får se om det bli idag eller i morgon. Längtar efter att ta en långpromenad och börja på min nya bok, har fortfarande inte läst en sida. Nästa vecka blir en supertuff jobbvecka så jag får se till att samla krafter under helgen och möta veckan med energi och glädje.

Förresten, bästa K hittade Pätkis :-) Underbart gott!

2 kommentarer:

  1. Jaa choklad går ju alltid ner.... eller hur?
    Det står i din presentation att du bor lite utanför stockholm....ska vi dra igång en bloggträff?

    SvaraRadera