tisdag 20 september 2011

Lagom tempo

Den här dagen har varit helt ok. Jag hade lagom mycket att göra på jobbet, passade på att ta lite pauser som jag annars är så dålig på. Har inte varit fullt lika trött idag, men å andra sidan tog jag ingen Postafen i morse. Efter jobbet gick jag och K direkt ut på en timmes promenad i skogen. Jag blir väldigt andfådd i uppförsbackarna, men det är väl så det ska vara.

Börjar bli lite smånervös för mitt vul i morgon bitti. Jag är inställd på att vi inte kommer se så mycket, samtidigt som jag hoppas på det. Då vet vi. Då behöver vi inte gå och undra i ett par veckor till.

Nu är det tvättstugan som gäller.

4 kommentarer:

  1. Vad kul med vul.
    Vilken dag är du på imorgon?
    Såklart att dom ser något - ditt barn!

    SvaraRadera
  2. Jag är i v 6+5 i morgon tror jag.

    SvaraRadera
  3. Precis en vecka före mig då :)
    Jag ska ju också ha ett vul då...på 6+5.
    Då kan man se hjärtat slå.
    Håller tummarna hårdare än hårdast.

    SvaraRadera
  4. håller tummarna att ni får se ett tickande <3.Kramis /Starlight 72

    SvaraRadera