fredag 2 september 2011

Är det kört nu?

I morse var det brunrött i samband med att jag tog Crinonen. Vad betyder det? Har inte haft några symtom sista 1,5 dagarna. De bara försvann helt plötsligt. Jag är helt knäpp som ni vet och dessutom väldigt otålig. Så för att sista dagen här inte skulle bestå av en massa grubblande köpte jag ett clear blue test. Jag fick ett plus! Ett starkt vanligt plus. Det visade sig dessutom på någon sekund och var starkare än de jag gjorde hemma innan vi åkte.

Det känns så mycket bättre efter testet. Men jag har lite orostankar kring det brunröda och att jag numera har mensvärk och inte samma,värk som förut. Så antingen är det ett plus eller så har jag hormoner kvar efter ett tidigt missfall eller så är det ett utomkveds. Det återstår bara att vänta antar jag. För mig har mensen kommit tre dagar efter att jag avslutat med Crinone. Hoppas den inte kommer och hoppas det brunröda inte är ett missfall!!!

Tjatigt och ältande inlägg från mig igen...Var bara tvungen att skriva av mig.

Njuter av sista dagen här i solen. I morgon bitti börjar hemfärden.

7 kommentarer:

  1. Jag tror på din graviditet.
    Vill berätta att min mamma hade mens ända till femte månaden med min lillebror - alltså inte hela tiden utan varje månad när hon skulle ha haft den. Alltså 4 helt vanliga menstrautioner.
    Barnmorskan blev jätte arg när mamma kom ner helt fundersam eftersom som kände rörelser. % månader senare föddes min lillebror skikande och gormande men fullt frisk och faktiskt ganska söt.

    SvaraRadera
  2. Jag tror på plus = bäbis oavsett det bruna.
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Nidblödning? Kan det vara det?? Man ju blöda även om man är preggo. Kompis till mig blödde från början till slut men det gick vägen ändå.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hur mår ni nu?
    Tänker på er....

    SvaraRadera
  5. Jag hade lite brunaktigt Crinone ibland när det kom ut. Jag hoppas och tror att det inte är någon fara! Kram.

    SvaraRadera
  6. Hittade det här inlägget via google om crinone och rosa flytningar. Har tagit crinone sedan ägglossn och fick positivt gravtest för ngn vecka sedan. Oroar ihjäl mig och känner att man aldrig får ngn hjälp eller några bra svar från vården.
    Har lyckligtvis ett barn sedan tidigare men med sju missfall nu i bagaget blir jag en aaaaaning nojig över allt.

    SvaraRadera
  7. Grattis till graviditeten! Jag har håller med dig, det är svårt att få några svar från vården och oftast får i alla fall jag olika svar så man blir bara förvirrad.

    SvaraRadera