fredag 23 september 2011

Bättre idag

I går var jag trött och irriterad på allt. I dag har jag haft en bättre dag. Varit piggare då jag struntat i Postafen. Insåg verkligen hur däckad jag blir av den. Har fått Sea band av kollegan idag. Har haft de på mig ett par timmar, men jag märker ingen skillnad alls. Nåja, jag ska ge dem lite mer tid. Vore fantastiskt om de hjälpte.

På jobbet fick jag inte så mycket gjort som jag hade hoppats. Mest för att jag och rumskamraten var på prathumör.

I kväll blir det nog en film. Jag är tveksam till att jag kommer vara vaken under hela, men jag ska göra ett försök! I morgon ska vi till Flügger och köpa färg och sen ska jag försöka hitta lite varma tröjor bland annat. Har ingen bra jacka eller kappa såhär års heller. Vi funderar starkt på att berätta för våra föräldrar i helgen att jag är gravid.

Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Lycka till med färg och tröjköp.
    Jag har ett tips...ta "gubbens" tröjor det tänker jag göra om ett tag;)
    Ni är berundransvärda som har varit tysta så länge.
    Min mamma fick veta efter typ 1-2 timmar och hans förädrar efter kanske 4 timmar. Fast dom är väldigt med på banan eftersom dom har hjälpt oss en del ekonomiskt med sista försöket så vi skulle slippa vänta längre och ställer upp som barnvakter när vi åker iväg på äggplock och insättning osv.
    Tänk på att Skruttis var INOM normal längden. Han sa ju 4-8 mm och Skrutt var 4. Alla är ju inte lika stora. Lycka till med allt.

    SvaraRadera