söndag 25 september 2011

Helgen

Jag blir galen! Jag hade skrivit ett jättelångt inlägg om helgen, men så blev det inte sparat av nån anledning. Nu orkar jag inte skriva om det igen, så det får bli en kort version. Igår handlade vi färg till det som ska bli vårt framtida sovrum. Skruttis ska få det som vi har nu. Det blir beige på väggarna. Sen var vi i stan och kollade på crosstrainers, motionscyklar och löpband. Blev så sugen på ett löpband som killen i affären visade, men det var både för dyrt och för stort. Det blir en crosstrainer, frågan är bara vilken. Ska kolla i några fler affärer innan vi bestämmer oss. Skulle shoppat efter det och hälsa på mina föräldrar, men de var på baklucke-loppis så vi åkte dit i stället. Var riktigt trevligt. Vi berättade även att jag är gravid. Mamma sa bland annat att hon hoppades att jag skulle slippa illamåendet som hon hade i flera månader när hon var gravid med brorsan. På kvällen blev det film.

Idag har jag däremot shoppat. Mina påsar innehöll dessa plagg:

Bild från H&M
Bild från H&M
Bild från H&M
Bild från H&M
Bild från Indiska (Vet inte varför det är såna vita streck upptill på längden, så ser den inte ut i verkligheten.)
Bild från Indiska
Jag förstår inte varför de flesta tröjor är så breda och KORTA. Hade det varit för fem-sex år sen hade korta varit snyggt på mig, men inte nu....Det var svårt att hitta några i "vanlig" längd. De jag köpte är ganska korta, men jag hoppas de funkar med nåt längre under. Efter shoppingen var vi till K´s mamma och bytte bil med henne. Vi ska låna hennes när vi åker till Skåne på fredag. Vi berättade att hon ska bli farmor. Hon tyckte att jag ska vila och ta det lugnt och att jag inte får stressa på jobbet.

Har även berättat för mina syskon i dag.

Näe du ska jag sova. Är fortfarande lite smått irriterad över att hela inlägget försvann förut så nu vill jag inte se datorn mer idag.

Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar