söndag 4 september 2011

Lugnare

Ett fint streck blev det i morse också med testlagrets sticka. I morgon ska jag testa med klinikens eftersom de vill det. Inget mer rosa,rött eller brunt. Nu tänker jag släppa oron och försöka smälta att jag är gravid. Det känns helt underbart och overkligt! Lite läskigt också, kommer allt gå bra? Nästa mål blir fram till v 13.

För ett antal år sen tog jag för givet att jag skulle bli gravid. Men nu vet jag att det är en gåva och att det krävdes en hel del kämpande. Vi är så glada och rörda och tror knappt det är sant. Gravid.

6 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för att det ska gå bra för er!! Barn är sannerligen ingen självklarhet. Vid alla mina missfall har läkarna varit positiva: ta inte ut blodet i förskott, som ett missfall. Det kan vara en blödning under graviditeten...
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Grattis du är GRAVID!
    Underbart....njut....var glad....skratta....ta en sväng om med din älskling på köksgolvet....låt dig bli bortskämd....du bär på ert barn!

    SvaraRadera
  3. Du har så rätt! Graviditet och barn är ingen självklarhet, det är verkligen en gåva.

    Grattis ännu en gång till plusset! Håller nu tummarna att det håller hela vägen.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tjohooooo vad glad jag blir :)Stort grattis
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Grattis !!!! Njut . . ./Starlight72

    SvaraRadera