tisdag 6 december 2011

Ändrade arbetsuppgifter

Idag har jag gjort nåt på jobbet som kändes så jäkla jobbigt. Jag sa som det var till chefen och samordnaren: jag klarar inte att gå på hembesök just nu pga bäckenet. Det gör så förbannat ont att gå. Det är inte alls min stil att be om andra arbetsuppgifter. Jag kände mig så dålig, mesig och fånig. Värdelös. Men jag måste tänka på mig själv. Vi har olika funktioner enligt ett schema. Så jag kommer att få vara på kontoret och ha telefonen hela dagarna och åtgärda allt vad jag bara kan fr o m nästa vecka. Det är stressigt emellanåt, hade de uppgifterna förra veckan och då blev det mycket jobb....Detta betyder även att jag inte kan utnyttja flexen alls. Men jag är glad att slippa tokgå hela veckorna i stan fram och tillbaka, hit och dit.


I morgon ska jag till tandregleringen och höra om de kan göra nåt åt mitt konstiga bett. På torsdag morgon ska jag till en v 20 träff som min BM ordnar.

Nu ska jag boka hotell fre-lö :-). Vi har bestämt att fira vår förlovningsdag som är i veckan med att åka iväg på en hotellnatt. Myyyyysigt! Ser fram emot det jätte jättemycket.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att ni ska fira er förlovningsdag!!! När vi gifte oss, så tyckte min man, att nu behövde vi väl inte fira förlovningsdagen längre? Det räckte väl med vigseldagen??? Hm.... NÄE!! Alla möjligheter att fira uppskattas, eller hur!! :)

    Passa på och njut och ta hand om varandra!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag håller absolut med, det uppskattas verkligen att fira saker, stora som små tycker jag. Det förgyller vardagen och kärleken. Kram tillbaka!

    SvaraRadera