tisdag 13 december 2011

Lycklig

Jag mår jäkligt illa i kväll, är trött och vill bara sova. Men fasen vad lycklig jag är! I dag var det RUL och vi fick se världens finaste Skruttis! En livlig Skruttis som fäktade med armar och sparkade hej vilt. Allt såg bra ut sa BM. Hon var dålig på att ta bilder, men annars är jag helnöjd. Vi ska dit igen v 32.

Efteråt gick vi och köpte en julklapp, en påse godis (för att fira RUL, extremt onyttigt, jag vet men jag har varit godissugen hela dagen...) och sen tittade vi lite på bebiskläder. Vad köper ni för storlek?  Innan vi åkte hem beställde vi denna vagn plus extra vinterhjul att byta ut de mindre hjulen med.

Citykorg har vi inte bestämt än, men vi vill nog ha en ljusare eftersom BF är maj. Det lutar lite åt denna grå, men ska jag vara ärlig så känns ingen av citykorgarna hundra. Det verkar vara poppis med svart, fanns många såna.


Tack för era kommentarer om ringarna! Ni är tre som kommenterat och ni gillade olika alla tre :-) Rätt kul faktiskt :-). Ring nr 3 hade jag tänkt från början, får se vad det blir. Kommer väl stå där en timme och vela.

Näe, om man skulle stoppa ner handen i godispåsen och öppna pocketboken.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar