söndag 18 december 2011

Fjärde advent

Dagen började med att jag var på ett uselt humör. Jag hade en jobbig dröm om mig och K och mycket i den påminde en del om verkligheten, saker jag funderat lite på sista tiden. Inga stora grejer eller så, men nåt jag retat upp mig på och känt mig ledsen över. Det blev även ett mindre tjafs vid frukosten och på förmiddagen var jag sur, grinig, ledsen och allmänt tråkig. På eftermiddagen åkte vi iväg till en julmarknad. En kompis till oss jobbar på det stället där marknaden var, på ett konstgalleri. Nu var det inte så mycket till julkmarknad tycker jag, 99% var smycken. Men smycken är alltid kul att titta på. Nu har vi precis ätit middag och ska se Jägarna 2 så småningom. Glögg och lussebullar blir det också, vi har massor kvar i frysen. Likaså kärleksmums. Fikabrödet går inte åt.

I morgon blir det nog en tur till Ikea. Har inte varit där på länge och vill kolla på lite småsaker och kanske barngrejer också. Inget vi kommer köpa nu, men det är kul att ha lite koll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar