onsdag 28 december 2011

Brev från läkaren

Idag fick jag ett brev från min husläkare där det står att jag har D-vitaminbrist. Detta innebär bl a att min kropp inte tar upp kalcium som den ska. Nu ska jag tydligen äta tillskott. Hon vill jag ska boka en tel-tid med henne för det finns en maxdos för gravida som hon vill informera om. Tänk, i över ett år har jag tjatat på olika läkare om att få ta det provet, alla vägrar. Så har jag brist...Jag tycker kalcium är jätteviktigt och D-vitamin ska ju hjälpa mot nedstämdhet också. Tack min nya husläkare för att du lyssnade!

2 kommentarer:

  1. Hej!ville bara att du skulle få veta att jag som skiver hade bloggen starlight 72 är gravid i vecka 13:)Ville bara berätta eftersom du följde min blogg:) Lycka till med din graviditet :)kram Sara

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbart, jättegrattis!!! Vill du inte fortsätta blogga? Vore så kul att följas åt. Kram!

    SvaraRadera