lördag 17 december 2011

Trött, lycklig och kär

Väldigt ofta tänker jag tillbaka på RUL och ser plutmunnen och de galet söta fötterna framför mig. Jag längtar så otroligt mycket efter Skruttis. När jag låg där ville jag bara att h*n skulle komma ut så jag fick hålla, krama och mysa. (Men egentligen så vill jag ju inte det än såklart, det är ju liksom alldeles för tidigt, men ni hajjar vad jag menar.) Om inte K blir sämre och om han orkar (har ont i halsen och känner sig hängig) så ska vi åka till Lager 157 i veckan. Där ska handlas bebiskläder och lite annat om det finns nåt kul. Sist vi var där hade så fina kläder fån Lundmyr som jag hoppas de har kvar. Det enda jag inte vill är att komma hem med för små kläder och bebisar växer ju så fort. Jag har ju skrivet om det förut, det här med klädstorlekar för bebisar är inte min grej än. Har ju ingen aning om hur stor eller liten Skruttis kommer vara.

I dag har vi bara tagit det lugnt. Det var inte min plan från början. Jag somnade i soffan igår i vanlig ordning. Sov från nio till tolv och efter tandborstningen så kunde jag inte somna om. Låg vaken till runt fyra nån gång. I morse kände jag mig ungefär som man brukar göra på Nyårsdagen. Sov igen två timmar efter frukost och har sovit även på eftermiddagen. Vi har varit sömniga allihopa. Till och med katterna har sovit nästan hela dagen. Men jag förstår att de inte vill gå ut i det här vädret. Skitväder, var är snön???? Har ingen riktig julkänsla när det inte är nån snö!

Ingredienser till tacos inhandlades idag. Får se om jag klarar av tacokryddan. Har inte tålt den doften och smaken sen jag blev gravid. Det har funkat att äta tacos ute, men den kryddan man köper i påse och äter hemma har varit blääää. Vi har även köpt grejer till bountybollar och knäck. Jag hade tänkt göra mer godis än så, men vem kommer äta det? Vet inte vem jag skulle ge bort det till heller. Så det får bli bara det.

Idag ska jag beställa en julklapp till mig själv:









Jag har ingen aning om ifall de doftar gott, men jag chansar. Det är så bra pris, 149 kr. Alltid varit nyfiken på hennes parfymer, men inte hittat dem i nån affär här i Sverige.

Ha en mysig lördagkvälll! Stor kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar