måndag 19 december 2011

Måndag

Det blev ingen shopping idag, varken på Ikea eller nån annanstans. Om K inte blir sämre tills i morgon ska åker vi till Hälleforsnäs i morgon efter mitt tandläkarbesök. Jag hoppas jag inte kommer se alltför knasig ut efter tandläkarbedövningen. Man får ju lätt en sån där charmig sne mun och i alla fall jag brukar sluddra sådär lagom snyggt. Jag måste köpa mammatights också, men det får bli på hm.

Jag förstår inte vart den här dagen har tagit vägen! Tycker inte jag fått nåt vettigt gjort mer än tvättat och fått upp granen och klätt den. Jag är helnöjd med den. För att vara en plastgran är den helt ok. Vi brukar inte sätta upp den såhär tidigt, men nu när vi är hemma så känns det så mysigt.

Jag har haft lite huvudvärk också och nyser och nyser. Jag hoppas att K inte har smittat mig så jag blir förkyld. Var ju inte länge sen jag var sjuk.

Tittar ni på "Den som dräper"? Huvudpersonen Katrine har sån otroligt snygg frisyr!!! Så vill jag också ha!

 

Hörs i morgon! Kram!

Ps Kan rekommendera filmen Jägarna 2.

1 kommentar:

  1. Håller tummarna att du inte också blir sjuk.
    Ja usch tandläkaren är aldrig skoj...man blir sne, får ont och blir ruinerad. Blä.

    Ja hennes frisyr e snygg!

    SvaraRadera