fredag 23 december 2011

Bara slöa!

I dag vill jag inte göra någonting alls! Inga fler affärer, fik eller stress. Två måsten har jag att ta tag i här hemma: göra köttbullar och baka en mjuk pepparkaka. Kakan ska jag ha med till familjen i morgon. Hoppas den håller sig någorlunda och inte blir torr över natten. I går fick jag nåt ryck och tyckte jag hade köpt lite för lite klappar till mina föräldrar så jag knatade iväg till köpcentrumet och köpte en liten grej till. Innan dess gjorde vi lakrits- och choklad fudge. Vi tycker inte att konsistensen är riktigt som fudge, men de blev bra ända. Det enda negativa, och det har ju inte med godiset att göra, är att min kropp inte gillade dem. Jag blev så sjukt illamående efter två bitar. Fy sjutton!! Det blir inga fler såna för mig tror jag. Får se om jag kan hålla mig. De är nog fasligt goda till kaffe! De gick fort att göra, så det är ett tips! Om ni gillar lakrits vill säga.

Vet inte om det blir nåt mer bloggande i dag och i morgon lär det inte bli nåt, så jag passar på att önska er fina vänner en riktigt GOD JUL!!!

Massor med kramar!

2 kommentarer:

  1. Åh vad sugen jag blev på mjuk pepparkaka just nu.. kanske måste ställa mig och göra en jag med, om jag orkar, för jag känner som du och vill egentligen inte göra ett jota utan bara slappa. :]

    Hoppas ni får en fin dag imorrn. God jul!

    SvaraRadera
  2. Låter bra med en lat dag, själv städar jag, lagom korkat att skjuta upp det till lilljulafton =/

    SV: Tack, han är helt klart godkänd vår lille Ludvig! =)

    Önskar er en riktigt God Jul!

    SvaraRadera