fredag 15 juni 2012

Fredag

Skruttis sover och jag har hunnit ta en lång dusch och äter nu frukost. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men vi ska ut en sväng i alla fall i det fina vädret!

Jag fyller år om ett par veckor och skulle bl a vilja testa att göra minicupcakes. Har aldrig gjort frosting eller glasyr förr så vi får se hur det går. Finns så många fina bloggar med recept och tips. Vad jag vill säga är väl att jag kanske beger mig ut på jakt efter en plåt för såna små.  Inser också att jag inte har några kläder. Går fortfarande i gravidbyxor och leggings. Visserligen skönt för magen som är öm fortfarande, men jag börjar tröttna på dem. I helgen måste jag köpa nåt fastän det tar emot, jag hade velat gå ner i vikt först. Nu när Skruttis inte får nån bröstmjölk alls så funderar jag på en Cambridge-kur. Sist gick jag ner några kilo i alla fall på kort tid och det bästa var att sötsuget minskade mycket! Då åt jag ändå vanlig mat till lunch på jobbet.

Näe, jag får passa på att röja lite här innan sötisen vaknar.

Önskar er en jättefin fredag och glöm inte att hålla tummarna för Sverige ikväll!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar