tisdag 12 juni 2012

Mysdag

Jag har inte gjort någonting alls idag förutom tvättat. Så himla skönt. Vi har myst i soffan mest hela dagen. Är jättetrött idag. Skruttis har sovit lite mer än igår och då har jag passat på att maila lite och prata med en kompis en längre stund i telefonen. Nu längtar jag massor efter K!

Har tänkt en del på hur dåligt jag äter på dagarna. Det blir mest mackor och kaffe. Kan komma på mig själv såhär på eftermiddagen med att jag inte druckit ett enda glas vatten på hela dagen. Sen på kvällen så blir det en massa småätande av onyttigheter. Måste verkligen skärpa mig. Inte konstigt att vågen står still. De enda kilon jag blivit av med  är 10 kg och det är ju magen. (Fast jag har mage fortfarande som jag hade innan graviditeten. Numera en hemsk dallrig sådan i en en mörkare variant en resten av huden. Ser ut som jag solat magen utomlands.) Vill gå ner 8-9 kg till och det SKA jag fixa, bara jag kan röra på mig mer.



1 kommentar:

  1. Du har fullt upp på dagarna, det förstår jag. Men, glöm inte bort dig själv!! Försök planera vad du ska äta varje dag. Det är inte roligt att laga mat till EN person, jag vet, men kanske kan du äta rester från kvällen innan??

    Ta hand om dig!!

    kramkram

    SvaraRadera