söndag 3 juni 2012

Kalas

Idag har vi varit hos Skruttis' farmor på kalas. Jag märkte i morse att jag tror jämt att morgonbestyren ska gå fortare än de gör. Jag hoppas vi får nån slags rutin kring det snart. Till slut kom vi i alla fall iväg. Det bjöds på jättesmarrig smörgåstårta och sen jordgubbstårta till kaffet. Skruttis har varit vaken och glad mest hela dagen :-). Förhoppningsvis sover hon bra i natt. Nu ska hon få mat och sen blir det filmtajm.

Ps 1: Jag har fått rejäl dille på glass.
Ps 2: Att pumpa ut 1 msk mjölk på 20 min är rätt uselt va?

2 kommentarer:

  1. Ps 1 håller jag fullkomligt med om - GLASS e såååå jädra gott.
    Ps 2 Vad har du för pump? Det beror kanske på den.
    Jag pumpar också med E vill bara ha flaskan mer och mer. Jag pumpar tills min hand blir helt slut och får ut max 70 ml. E äter mellan 60-120 ml per måltid nu.
    Först mig som förrätt sen flaskan och sen mig som efterrätt.
    Känns skit jobbigt på ren svenska att inte räcka till.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nu en lånad pump från BB, en elektrisk Medela symphony. Men nu har jag beställt en elektrisk Philips Avent Isis.

      Radera