fredag 29 juni 2012

Fredag

Fredagar är alltid mysiga, även nu när jag inte jobbar. Idag är det extra härligt för K går på semester 3 veckor. Ska bli underbart!

Vad har vi haft för oss idag då? Inte så mycket faktiskt, tagit det väääldigt lugnt. Jag känner mig lite småkrasslig med ont i halsen och nacken. Vi har i stort sett bara lekt med babygymmet, varit på promenad, tvättat och nu måste jag göra en inköpslista till senare då vi ska handla inför i morgon. Jag tänker bjuda på paj och sallad och sen fika efter det. Vi blir inte många utan 7 st. Känns bra, jag tycker inte min födelsedag behöver firas alls egentligen.

Inköpslistan var det....


2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en fin dag.

    Kramar

    Ps. Stinky-pyjamasen är från Lindex. ;) Ds.

    SvaraRadera
  2. Tack för att du tar dig tid till att kommentera. Jag önskar jag hade lite mer tid över till sånt och läsning av bloggar, men tiden räcker inte till.

    Hoppas du får en god natt och en fin födelsedag.
    Grattis =).
    Kramar

    SvaraRadera