söndag 10 juni 2012

Jävla bröstpump (eller bröst)

Jag har alltså betalat 1000 spänn för en bröstpump som jag får skavsår av!!! Vad fan liksom! Jag som är nöjd med den annars. Är det nåt fel på mina bröstvårtor eller? Det verkar så. Jag hade problem med den pump jag lånade från sjukhuset också och fick byta till en annan trattstorlek. Men till denna så verkar det inte finnas nån annan. Nåja, nu har jag fått skriva av mig ilskan. Det är inte pengarna det handlar om, jag var inte beredd att ge upp pumpningen helt, men nu måste jag kanske det :-(.

Förutom att jag har bråkat med pumpen så har vi haft en jättetrevlig dag! Min pappa fyller år så vi har varit där tillsammans med brorsan och hans tjej. Så mysigt att sitta ute och umgås och äta gott. Skruttis sov hela tiden. Hon somnar alltid i bilen och sen fortsätter hon ofta att sova i vagnen.

Jag börjar bli trött så det blir snart sängen. I morgon börjar K jobba efter 5 veckors ledighet. Känns jättekonstigt att han inte ska vara hemma och väldigt tråkigt. Jag är sån idiot som inte tagit körkort, vi har en bil som kommer att stå i garaget hela dagarna och det är frustrerande att jag inte kan köra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar