onsdag 27 juni 2012

På sjukhus med Skruttis

I morse fick Skruttis ett krampanfall liknande epilepsianfall. Så jävla läskigt, jag trodde hon skulle dö. Jag halvsov och hörde henne vakna. Vände mig om och skulle trösta henne då såg hon jättkonstig ut. Blicken va stirrig, hon hade svårt att andas och krampade. Har ingen aning om hur länge det hade pågått och det var dessutom mörkt i sovrummet. Det jag såg varade i kanske 4-5 sek. Har fått så många frågor här på sjukhuset som jag inte kan svara på. Fick panik typ och blev chockad och tänkte inte på detaljer. Vi kommer bli inlagda minst ett dygn. Hoppas de hittar orsaken,men antagligen inte.

3 kommentarer:

  1. Men fy vad läskigt!
    Hoppas de hittar vad som är "fel" och att det inte är något allvarligt.
    Jag tänker på er. Lycka till! *tummarna hålls hårt*

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men huuu så läskigt! Hoppas ni fick svar på vad det kan vara för nåt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men fy fasiken vad obehagligt!!!!
    Hoppas verkligen att ni slipper det igen...
    Trist när de inte kan hitta en orsak...

    Massa kramar

    SvaraRadera