söndag 7 augusti 2011

Äntligen är det snart semster

Fem arbetsdagar kvar, sen är det semester! Det känns lite konstigt för i morgon kommer alla tillbaka i mitt team förutom en. Hon kommer när jag går. Helgen har dock känns lång, som en minisemester. Jag antar att det beror på att jag varit uppe så sent både fredag och lördag. Nu på kvällen har jag varit lite rastlös, jag borde sprungit i regnet eller nåt. I stället har jag glott på Bones och nu sitter jag i sängen med datorn. Blir till att läsa lite bloggar och sen släcka för natten.

Jag har lovat K idag att inte prata så mycket om FET eller vad som händer om vi får tillbaka ett embryo om ett par veckor. Den här gången ska jag verkligen inte leta symtom utan njuta av semstern. Jag har även sagt att jag inte vill ta något grav-test i Madrid (jag misstänker att testdag skulle kunna vara typ sista dagen vi är där). Vår sista resa som vi gjorde ensamma hade jag mitt första utomkveds och när jag sen fick veta att det var det så har jag förknippat den resa med just det. Jag vill inte att denna resa ska sluta med och förknippas med ett minus på stickan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar