måndag 29 augusti 2011

Förberett inför morgondagen

Jag saknar katterna så det gör ont. Det är tomt, tyst och tråkigt utan dem. Vi lämnade de hos K´s mamma i förmiddags. Jag vet att de kommer ha det jättebra där och hon tycker så mycket om dem. Om jag tjatar lite på K kan vi förhoppningsvis hämta hem dem på lördag. Vi kommer hem nån gång på eftermiddagen. Sen har vi handlat lite inför resan. Har packat klart det mesta och nu blir det att slöa i soffan resten av kvällen.

Jag tänker testa i morgon igen för att se om strecket blivit starkare, är så nyfiken. Har mått lite skumt idag, framför allt varit yr och illamående. Mår jag illa brukar det hjälpa att äta nåt, men inte nu. Köpte åksjuketabletterna Postafen på apoteket för jag mår ibland illa under flygningar. Men nu är jag tveksam till att ta nån ifall jag är gravid. Har läst och läst, det verkar ju som många tar såna och även för gravidillamående. Men det finns även de som fått rådet att inte ta dem under graviditet. I Fass står det:
Inga ogynnsamma effekter på fostret har påvisats. Det kan man väl lita på, eller?


1 kommentar: