söndag 7 augusti 2011

Mysdag

Vilket mysigt väder det är! Jag kanske är en av de få som längtat lite efter regn de sista dagarna. Här har det vräkt ner och även åskat. Har haft en hur slö dag som helst trots att det finns massor att ta tag i här hemma. Var uppe till två i natt och kollade på en serie på dvd " The walking dead". Har inte gillat zombie-filmer förut, men det här serien var bra. Nu längtar jag till de kommande avsnitten ska visas här, blir väl först nästa år om jag förstått rätt. Vi hade värsta racet och såg hela igår som sagt endast med kisspaus och hämta-äppelkaka- med-vaniljsvisp-paus. I morse var jag jätteseg och är det fortfarande. Jag är ingen nattmänniska så det är väl därför.

I fredags när jag kom hem från jobbet hade K bakat världens godaste äppelpaj. Han har aldrig bakat själv förut och det var nån på jobbet som hade gjort en sån. Jag älskar paj! Knäckig ovanpå och supergod var den! Till middag gjorde han röding i ugn. Supergott det med. Jag blev riktigt bortskämd, jättemysigt.

I morgon ska jag ringa Huddinge och boka tid för vul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar