fredag 19 augusti 2011

Njutit av semestern

I dag är första dagen som jag kunnat njuta av semestern för jag har inte lika ont. Ringde Huddinge idag (igen...) och frågade när vi senast måste säga till om vi vill avboka FET på onsdag. Senast tisdag fick vi till svar. Är fortfarande väldigt osäker, det har ju varit såhär sen i juni, att värken har kommit och gått. Vill så gärna på onsdag ändå säger förnuftet åt mig att vänta till september. Mest vill jag för att vi är lediga och embryot kan få lugn och ro därinne förutom två flygresor då... H*n kanske kommer trivas i Madrid rent av och växer och växer därinne :-). Får ta beslut på måndag när jag pratat med tandis.

Det regnar här. Mysigt på sätt och vis. Vi har varit ute på promenad i regnet och handlade även lite till middagen. Kan inte fatta att klockan är halv sju snart, jag gick upp jättesent, vid 11. Vaknade på helt fel sida, var arg och nedstämd på samma gång. Ville inte gå upp alls idag. Tanken var att vi skulle träffat brorsan och hans tjej, men nu får jag inte ens tag i honom. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar