lördag 20 augusti 2011

En dag i soffan

Jag har spenderat i stort sett hela dagen i soffan med en bok, tittandes på TV eller sovit. Jätteskönt har det varit. Boken var dock ingen höjdare. Svårt att fatta att det har gått en vecka på semestern redan. Har funderat fram och tillbaka om FET såklart, jag kan inte låta bli. Jag har resonerat lite som så att jag ju faktiskt kan få tandbesvär när som helt under en graviditet. Även om jag väntar med FET tills detta gått över så kan ju besvär återkomma. Barnmorskan sa till mig att tänderna kan bli ganska dåliga under en graviditet.

Nu ska jag laga middag, det blir en kycklinggryta med bacon och lite annat gott.


Ha en fortsatt mysig       

 

1 kommentar:

  1. Svårt val, vänta eller inte. Som du sa, tandproblemen kan komma när som så jag skulle köra på. Fast jag är ju en väldigt otålig person :)
    Kram!

    SvaraRadera