torsdag 25 augusti 2011

RD 1

I natt har jag sovit oroligt. Måste ha pressat tänder som sjutton också för hela käken och tänderna är ömma :-( Pga detta bestämde jag mig för att fixa en ordentlig bettskena NU och inte första jobbveckan som jag tänkt. Så idag fick jag en tid att göra avtryck, det tar ju bara några minuter som tur är.  Ett jäkla spring hos tandis, är såååå trött på det. Första arbetsveckan ska jag laga det lilla hålet också. Kunde fått göra det idag, men jag vågar inte nu de första dagarna. Min tandisskräck gör mig uppstressad och idag ska skruttis fästa och då ska jag må bra!

Är så otålig den här ruvningen. Det är en sån himla jobbig tid, de här veckorna fram till testdagen. Men snart åker vi iväg och vips så är vi hemma och då är det testdax. Jag är ju så nojjig och har redan börjat fundera över om det är nån mat jag ska akta mig för där i Madrid.

Är mycket mer nervös den här gången än förra. Förutsättningarna för ett plus känns större pga att det är ett femdagars och att min livmoderslemhinna faktiskt hade blivit ett par mm tjockare än det varit förr. Misslyckas detta försök bryter jag ihop.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar