torsdag 4 augusti 2011

Lite blandat

Befinner mig på balkongen. Vilken fin kväll det är! För en stund sen åkte kryssningsfärjorna förbi på rad, det hade varit najs att befinna sig på en sån just nu kände jag då. I vanliga fall är jag inte jätteförtjust i kryssningar, men skulle gärna sitta på deck med en mojito, det är ju så gott! Det har varit helt ok på jobbet idag, väldigt trevligt med såna dagar. I kväll ska vi bara ta det lugnt hemma och det blir tidigt i säng för min del.

Igår var vi på räkfrossa med K´s mamma. Det serverades räkor såklart, olika sillsorter, potatis, ostar, kex, bröd, strömming, paj och tunnbrödssnittar (heter det så?). Det var jättegott! Jag var förvånad över hur kallt det var och vi satt inomhus pga det. Inte lika mysigt, men ingen av oss kände för att frysa, särskilt inte jag.

Väntar på att mensen ska komma så jag vet om/när det blir FET. Hoppas första embryot klarar sig den här gången och hoppas  ägglossningstestet visar positvit om ett par veckor, annars blir det ju inte av alls.

2 kommentarer:

  1. Hoppas på er tur nästa gång!
    Hoppas att allt är bra med er annars. När är det semesterdags?
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar en vecka til, sen är det semster :-) Hoppas allt är bra med er också! Kram

    SvaraRadera