fredag 26 augusti 2011

Godmorgon!

Eller god förmiddag kanske jag ska säga. Klockan är ju ändå halv elva. I dag kom jag upp hyfsat tidigt i alla fall. Vid nio. Fick ett sms på morgonen av min f d kollega som plussat nu på morgonen! Jätteroligt, är glad för hennes skull. Hon har varit så orolig att det aldrig ska funka och fick mf för ett par månader sedan. Hoppas det går bra den här gången. Nu vill hon att jag ska göra henne sällskap som gravid.
Hmmm.....vi får se. Jag har symtom, men jag vet att det beror på Crinone. Förra månaden kände jag mig lite lurad och blev mer hoppfull, men den här gången ska Crinonen minsann inte få lura mig! Så jag kommer ignorera symtomen och gravid-symtom kan jag ändå inte ha än för jag är ju bara på ruvardag 2.

Nu ska jag baka dumlemuffins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar