tisdag 9 augusti 2011

Tvätt-kväll

Just nu är 6 maskiner tvätt igång. Låter ju inte klokt, men så är det. Kläder, lakan, dukar...ja nåt sånt. Förstår inte, vi är bara två och ändå blir det så mycket tvätt jämt. Vi borde tvätta oftare. Har egen maskin och torktumlare, men föredrar tvättstugan ändå.

Angående min trötthet så är den lika bedrövlig idag. Jag har jäspat hela dagen. Vad jag minns så har jag kollat sköldkörteln, men jag borde nog kolla upp det igen. Jag är lite orolig för diabetes också. Nu under semestern ska jag boka en tid för hälsokontroll, ta lite prover. Jag har aldrig varit på nån sån kontroll. Aldrig kollat t ex kolesterol, blodsocker osv.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer....Det händer inte mycket här, blir väl mer att skriva under semestern kan jag tänka mig och efter FET om det blir nåt.

Jo, just det, om min adoptivmamma ska jag skriva nån gång också, men då vill jag vara lite piggare än vad jag nu. Kanske senare i veckan. 

Ännu en hat-tisdag har snart passerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar