tisdag 30 augusti 2011

Nu bär det av!

Om några timmar åker vi till Arlanda. Jag har flörtat med K så att vi tar bilen dit. Annars blir det buss, tunnelbana och Arlanda Express. Inte för att det är jättejobbigt, men jag kände för att lyxa till det. Det får man göra ibland och det här är den enda trip vi gör denna semester. Allt är färdigpackat, så skönt.

Idag är ruvardag 6. Jag testade i morse igen. Strecket var lite starkare idag, nu var det faktiskt ett streck. Jag vågar dock inte kalla mig gravid förens på söndag om klinikens test visar positivt då.

Nu tar jag en bloggpaus tills vi kommer hem och det blir inget mer testande innan söndag ;-).

Vi hörs i helgen, ha det så bra! Kram


1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna och hoppas att strecket stannar kvar :) Njut och ta hand om varandra.
    Kram!

    SvaraRadera