måndag 22 augusti 2011

Nu mår jag bättre

Efter frukost och kaffe så mår jag bättre :-) Tror jag ska sluta blogga innan frukost, jag är oftast inte på nåt superbra humör då. Blodsockret är lågt och jag är väldigt beroende av frukost... Nu ska jag strax köra Jillians träningspass, sen röja i köket och så småningom baka lite.

Igår spenderade vi kvällen hos K´s mamma. Vi skulle bara lämna lite tidningar till henne, men vi blev kvar flera timmar. Det var trevligt och den blev en sen middag där med vietnamesisk hämtmat. Gott, men jag föredrar nog thai- eller kinamat. Väntar på att få tag på tandis, hon börjar först halv två fick jag veta i morse.


2 kommentarer:

  1. Lät som ni hade en trevlig kväll igår:)
    Härligt med hämtmat. Gör vi aldrig med tanke på att vi bor som vi bor. kram

    SvaraRadera
  2. Jo det var trevligt! Hämtmat är gott ibland, men vi äter sånt för ofta tycker jag och det är så onyttigt. Kram

    SvaraRadera