tisdag 16 augusti 2011

Inget smajl

Nähe, ingen som log mot mig på ägglossningstestet idag heller. Hade räknat med det, är otålig.

Jag känner mig dessutom ledsen idag. Jag är så jäkla less på min tandvärk och tandläkaren gör inget åt det, hon menar på att det är fel på mitt bett. Tandvärk är bland det värsta jag vet. Jag kan inte tugga på den sidan och jag kan inte dricka varma drycker utan att få ont i timmar efteråt. Ibland har jag ont flera dygn i sträck. Ändå kan hon inte göra nåt. Jävla kärring. Ska dit idag och få remiss till nån tandreglerare, sen byter jag tandläkare. Vet inte hur mycket tid och pengar jag lagt ner på tandvård detta år.

3 kommentarer:

  1. Vadå, fel på ditt bett? Det ska väl en tandläkare kunna hjälpa dig att få ordning på! Byt tandläkare om hon inte kan göra något, det måste det ju finnas andra som kan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Byt tandläkare! Hon verkar ju inte kunna sitt jobb. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska absolut byta tandläkare! Kram på er!

    SvaraRadera