tisdag 23 augusti 2011

FET i morgon

Börjar bli nervös inför FET i morgon. Nervös att embryot inte klarar sig eller att det försämras i kvalitet. Kommer säkert sova lite sämre i natt, det brukar vara så. Jag kommer garanterat skriva i morgon om hur det gick. Jag antar att kliniken ringer om inget embryo klarat sig, så vi inte åker dit i onödan.

Har haft en skön dag med solande och så har K´s mamma varit här en stund. Hon ville bjuda oss på lunch ute och mysa med katterna. Nu på kvällen blev det en träff med brorsan och hans sambo hemma hos dem. På väg dit handlade vi fyra nya pocketböcker :-). Stod och tjuvlyssnade när en av expediterna gav råd till en annan kund och jag köpte den boken jag med. Jag hoppas den är bra. Sen blev det tre deckare (K valde två av böckerna och då blir det alltid deckare). Blev så sugen på att handla höst- och vinterkläder när jag gick där i köpcentrumet.  Åhh så mycket fint det finns nu. Gosiga tröjor i härliga färger! Massor med fina sjalar och scarfs också och jag älskar såna, det är så varmt och mysigt. Har det nästan jämt på vintern både ute och inne.

Nu ska jag äta lite kvällsgodis i form av vattenmelon :-)




1 kommentar: