onsdag 24 augusti 2011

Då är jag ruvare igen

Fick idag tillbaka ett embryo, ett perfekt sådant enligt läkaren. Känns jättebra! Men oj vad kissnödig jag var innan. Jag drack alldeles för mycket vatten när vi kom fram till kliniken. Lyssnade knappt på vad läkaren sa innan, var tvungen att bara koncentrera mig på blåsan. Men när jag väl låg i stolen så gick det bättre. Återföringen gjorde ont, troligtvis mest pga en ev svampinfektion. Sen vi kom hem har jag varit jättetrött. Nervositet som släppt och det var en halvt kaotisk förmiddag också. Nu blir det en lugn kväll med mys.  Min testdag blev samma dag som första arbetsdagen efter semestern. Känns sådär...Vill inte testa den morgonen, jag kommer tjuvtesta senast dagen innan. Har läst att flera testar positivt tidigt efter att ha fått en blastocyst, men ska försöka hålla mig till dagen innan som sagt.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova några minuter tror jag.

7 kommentarer: