söndag 21 augusti 2011

Utvilad

Jag har verkligen sovit mycket de sista två dagarna. Men så har vi vänt lite på dygnet också. Idag gick jag inte upp förens vid 11. Frukosten blev lunch. Nu har vi oljat in lite utemöbler, slängt vissna blommor och snart ska vi åka till kyrkogården, K vill besöka sin pappas grav. Sen är det lite grejer som behöver handlas, hygienartiklar och sånt. Jag är galet sugen på att ta mig till Åhléns (stora Åhléns som jag kallar det, den vid centralen) och kolla på smink från Mac. De har bra färger för mörkhyade gällande puder. Är ingen pudermänniska egentligen, men nu har jag fått för mig att jag ska piffa till mig lite mer och dessutom så hittar jag inte mitt gamla. Blev så glad för ett tag sen när jag hittade det i en låda, men nu är det borta igen. Skulle även vilja ha en ny ögonskugga och rouge, färger som jag kan ha till vardags till jobbet. Hatar att se för sminkad ut, det ska vara väldigt sparsamt och naturligt. Får se om jag tar mig in till stan eller om jag gör det en vardag då det förhoppningsvis är mindre folk.

Tack för att ni orkar läsa min blogg och för alla kommentarer. Kram till fina ni och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar