måndag 29 augusti 2011

Tjuvtest

I morse tjuvtestade jag, på ruvardag FEM. Jag vet, det är extremt tidigt. Men jag gjorde det för att det är en blastocyst och för att jag är en otålig person och för att vi åker i morgon. En annan sak också. På kvällarna har jag haft lite ömma och svullna bröst, men på mornarna har det varit helt borta. Och som jag skrev förut, att jag hade ont på natten och kvällen. Det tyckte jag va lite konstigt. Så läste jag om några som hade så, symtom mest på kvällen och inget när de vaknade. Det gjorde mig ännu mer nyfiken. Låter som jag måste skriva en massa ursäkter för att ha testat :-).

Resultatet blev ett svagt, svagt streck. Alltså nu menar jag väldigt svagt. Vi ser, både jag och K, att det är nåt där, men som sagt svagt och mer som en skugga eller början till streck. MEN, MEN, MEN: detta var Testlagrets stickor så jag litar inte på dem fullt ut. De jävlades med mig förra gången, fick samma sak då, sen inget streck och sen svagt streck och utomkveds. Känner mig ändå lite mer hoppfull. Ruvardag fem liksom, kan ju knappast bli nåt starkt streck, inte när det gäller mig. Jag har ju testdag först om en vecka dessutom. Det känns för tidigt att få minsta skugga om det är utomkveds som jag jämt är orolig för. Man har ju oftast så låga hormonnivåer då. Vid mitt första plussade jag inte ens efter en mens. Nåja. Först tänkte jag inte skriva nåt om det här, känns nästan fånigt att testa så tidigt, men jag vill ändå dela min skugga med er fina!

Ha en jättebra dag!

1 kommentar:

  1. Nä men oj va jag har missat :) va kul för dej :) Håller tummarna att strecket blir starkare å det ska det bli!!!! Kram /starlight72

    SvaraRadera